Takras!

Hej hopp!

Har just ätit en lite snål frulle, bara ett glas nyponsoppa. Så är det när man inte orkar eller är hungrig. Håller på i tvättstugan idag och det är en del att ta hand om. Skönt att bo i samma hus som tvättstugan nu. Förut fick man ju gå en bra bit, släpandes på tvättkorgar och medel hit och dit. Usch! Nu är det bättre när det bara är en trappa. Fast jag och trappor nu är inte bästa kompisar.
Jag ser nog lite lätt störd ut när jag går uppför en trappa och håller för öronen, men det är så sjukt obehagligt när det knakar i knät så jag står knappt ut att lyssna!

Vad skönt att det töar så mycket nu måste jag säga! Hoppas det fortsätter så man får se lite grönt snart. Det ska ju vara vår i mars, är det inte så sången säger? Mars, april har knopp i håret.... men här är det väldigt knopplöst för tillfället. Men det kanske går fort om man har tur. Hehe!
Nu håller ju snön på att rasa ner från vårt verandatak iallafall. Så slipper man oroa sig för det. Takras har det varit nog av, här är det bara snöras.

Nu ska jag troppa ner i källaren igen och styra lite. Annars blir det nog en lugn dag idag.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja här är det oxå tö. Nu börjar det kännas som att det kanske kan bli en vår ändå.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-28 @ 20:11:51
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0