Tacos, möte, ljus

Goddag!

Har just kommit ut ur en dusch och sitter insvept i morgonrock. Skönt! Vaknade kvart i tio idag, liiite tidigare än vanligt..haha!
Ska strax ordna lite frulle, men först måste jag smörja in mig. Body Shops Bodybutter is the shit när det gäller smörj. I love it!
Efter frukosten ska jag se om jag hinner åka till affären och köpa grejer till tacos. Det är middagen som är beställd idag. Av mig själv förvisso.
Sen blir det en promenad med Emmelie till jobbet. Vi ska på nåt försäljningsmöte som numer ska ske varje månad.
Så har äntligen ljusen från Annas ljusparty kommit så de hoppas jag att jag kan hämta ikväll. Det vore kul!
Nu är badrummet ledigt.

Katjing!

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blogg tävling att vinna 6000kr presentkort hos nelly.com. besök gärna min blogg och delta helt gratis <3<3<3

2010-02-08 @ 16:59:19
URL: http://livsstilar.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0