Swatches

Har ju haft så otroligt mycket att göra idag, men några fler swatches har jag hunnit klämma in. Hehe! Nävars, har bara varit en sjukt lugn dag. Var iväg en sväng med mamma och handlade förut. Ringde farsan en sväng när jag kom hem. Då startade min bil också för övrigt. Bästa! Så har Fredrik och jag mest druckit te, lagat mat och ätit den och sen inte gjort så mycket mer.

Men till saken då.

Hade tre andra Dazzle Dust från Barry M som jag fått provpåsar på hos IaMias.
Det är, från vänster till höger: Fig, Block Blue och Winter Berry.



Sen har jag köpt på mig lite NYX på tradera och väntar även på två till. De heter Nyx Ultra Pearl Mania och är lösa skuggor med jättebra pigment och mycket skimmer. Gillar dem skarpt! Finns Nyx Glitter Mania också, men det har jag bara en.



Swatches:

 Mocha, Walnut
 Penny, Baby Blue
 Space, Turquoise
 Lime och Purple Glitter (sistnämnda är glitter mania)

Vet att det inte är världsbästa bilderna men det är nog inga fotopoliser som läser min blogg. Haha! Man ser iallafall färgerna bra, utom glittret, men det är lilablått och skitsnyggt!

Nu ska vi se film här hemma. Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0