Nya ögonbryn

Hopp!
Usch vad seg och tråkig jag har varit idag. Vaknade som i ett skruvstäd mellan katter och pilli håret och bara kände att jag måste bort från sängen! Panik av att sitta fast och inte kunna röra mig. Så var jag tjurig för att jag inte kunnat sova. Tjurig för att det var Guns n Roses som kom till Sweden Rock. Än inte fullt bekräftat dock. Samtidigt är det kul för att jag vill se dem, men jag hade nästan räknat bort SRF och det kändes så skönt.

Men efter att ha snäst lite så kändes det bättre. Haha! *Förlåt Fredik och katterna* Sen gick jag en  promenad med Emmelie och Lexus och sen hem till Anna. Hon satt och fixade sina naglar och jag gjorde pärlplattor. Haha! Men vi pratade så lite sociala var vi allt. Haha! Sen plockade hon ordning på mina bryn och aj, vad ont det gör, men det gick ganska bra ändå.
Sen gick jag hemåt. Ska fixa lite taco till ikväll, blev ju fläskfilé i ugn igår istället.

Har en Iprenfri dag men det värker litegrann. Säkert bara för att jag varit ute och gått. Men men...

Nu blir det soffan, sen ska jag lägga upp lite bilder.

Plick!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0