Nu får det vara slut!

Gaaah, kan det aldrig sluta snöa??! Jag är astrött på det här!
Imorse hade plogbilen kört sönder alla våra brevlådor också, så av sju var det tre kvar som var hela. Som tur var så var min hel, annars hade jag fått ett stort cp-ryck kan jag lova!

Helgen har spenderats i Stockholm. Vi åkte upp i fredags och då spelade Fredrik med sitt band. Jag filmade. Jätteduktiga var de! Hade lagt upp bilder om jag haft några, men filmade ju bara som sagt.
Medans de förberedde så gick jag omkring i Nacka Forum och hittade iallafall till Make Up Store, handlade lite och FICK ett par skor! Döm om min förvåning! Men glad blev jag! Wihoo! Ska visa dem sen. Supersöta, men ack vad tajt de satt. De var ju inte ingångna direkt. Haha!
Efter spelningen så åkte vi hem.
Lördagen skulle vi ha sett Avatar på Heron City men det fanns inte en plats kvar! Helt sjukt. Fanns väl några, men inga ihop och bara dåliga platser så det blev inget. Vi satt och filurade med en ny header till mig istället, som jag förhoppningsvis kan få på plats nån dag.
Söndagen skulle vi gå på spelning. Faster Pussycat, men ingen av oss hade lust. Så när Fredrik repat klart med bandet och vi käkat mat så åkte vi hem i snöovädret. Var väl hemma till elva ungefär och det var sängen inte långt efter.

Veckan som kommer nu kommer nog vara lugn. Jobbar mest. Ska förhoppningsvis kunna gå på Box- och kickpasset imorgon. Knät känns ok, men ska ändå ta det lugnt.

Nu skah jag nog dra fram dammsugaren och gå ett par varv... eller ska jag diska? Vi får se. Sen är det jobb iallafall.

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det var inte speciellt skönt att ta bort det kan jag säga. Plus att jag är ju rätt så vek vad det gäller sådant där. Hade det inte varit på mig själv hade jag aldrig klarat av det.



Vad duktig du är på att träna. Får dåligt samvete på dig när jag bara sitter hemma i soffan och goffar i mig onyttigheter :-)



Nu får vi faktiskt skärpa oss och ses någon dag! Hur jobbar du nästa vecka t.ex. Jag tror nämligen inte att jag jobbar så många dagar då. Är inte säker, men tror det är typ onsdag och fredag bara. Du kanske kan komma hit på en fika ngn dag?



Kram kram

2010-02-01 @ 21:32:59
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0