Jobbtajm

Idag är det dags att jobba igen. Idag och imorgon. Tänkte jag skulle köra Iprenfritt idag med och se hur det går. Knät kan ju inte jäklas med mig hur länge som helst. Och skulle det bråka så hoppas jag att Ipren är så intelligent att den hittar mitt smärtsamma knä snabbt om jag måste ta en eller tre.

Imorgon hade jag tänkt följa med Fredrik till Nyköping, men jag tar min bil och åker till Norrköping istället. Måste köpa kattsand, men framförallt så ska jag till Rusta och fråga om de har ljus där bara veken brinner, inte hela ljuset...

Nu ska jag försöka göra mig ordning lite till jobbet. Tänkte ta en promenad dit idag om det inte börjar snöa för mycket.

Som jag redan nämnt, köp inte värmeljus på rusta!

Annars, ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bakfia

ok, ska inte köpa värmeljus där då:)

2010-02-10 @ 14:51:08
URL: http://bakfia.blogg.se/
Postat av: a home far away

Hoppas att ditt knä slutar att bråka med dig:)



Ha en fin torsdag

Kram Gunilla i Singapore

2010-02-11 @ 04:12:05
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0