Jag undrar..

Hej hopp!

Ja, jag undrar ja om jag kommer kunna ta mig till jobbet med bilen. Det snöar så det är groteskt här. Jag undrar om vi kommer ha några kunder alls eller om det kommer drösa in folk för att det är jobbigt att köra. Är folk verkligen ute och kör i det här vädret? Jag är glad att det inte är långt till jobbet.
Ska ta och göra mig ordning lite nu, fruktansvärt osugen. Det är en sån dag som man bara vill gosa ner sig i sängen och mysa och dricka te och ha tofflor på sig.
Men så blir det icke.

Vad gör ni idag mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Elin

Trist för dig att jobba. Jag skulle oxå ha jobbat om jag inte hade varit sjuk. Inge kul att va sjuk, men skönt att slippa ge sig ut. Pierre har skottat i två och en halv timma. Jag har plockat ordning en del hemma...Ikväll blir det lugnt med tv tittande och snask :)

Hoppas du får det bra på jobbet ikväll!

Kramar Elin

2010-02-20 @ 15:19:22
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0