Inget humör.

Goddag!

Idag är jag typ humörlös. Trist att man blir så tråkig när man är ledig och allt. Det är bara så himla irriterande med knät, att jag återigen fick ont igår när jag jobbade och att det inte blir bättre. Går man till vårdcentralen så säger de ju bara att man ska vila och vem har lust att betala 150 kr för det? Det hade jag ju kunnat lista ut själv! Ringer man sjukvårdsupplysningen så säger väl de bara att man ska vila eller gå till en läkare. *suck* Kan det inte bara vara bra istället?
Har ju använt Eeze-spray eller vad det heter ända sen förra lördagen när jag gjorde mig illa, men det läste jag förut att det ska man bara använda sju dagar i streck om inte läkare ordinerat annat, så nu har jag tigerbalsam istället. Haha! Det luktar iallafall gott.

Funderar på om jag ska baka hålkakor idag. Är ju hemma så varför inte liksom. Ska väl låta nagellacket torka först bara. Har testat två nya som jag köpt på rea på makeupstore och en på tradera.  Jag ska lägga upp lite bilder. Sen...

Hej hopp! 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0