Hemma igen...

Morrn!

Har jobbat tre dagar nu, skulle jobbat idag med, men återigen blir det för mycket för knät så fick sjukskriva mig idag också. Attans. Fortsätter med mina Ipren så får vi väl se. Tror knappast att ingefära hjälper här liksom, trots dess inflammationshämmande egenskaper... Ska dock göra en kopp te av färsk ingefära sen ändå, bara för att det är gott om inte annat. Hihi! Men först blir det frukost med en helt vanlig kopp te.

Håller på i tvättstugan nu. Lika bra att passa på. Annars blir det nog en lugn dag.

Ska lägga upp min gula sminkning här sen som jag hade igår. Tycker själv det blev väldigt udda, men väldigt snyggt! Nu har jag ju fet svart eyeliner också. Inspirerades till hundra % av makeupartisten Bella. ( http://bellamakeupartist.blogg.se/ ) Hehe!

Nu ska jag göra frukost för magen skriker.
Ses!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0