Baka?

Hej hopp!

Vad gör ni idag? Själv har jag bara duschat och käkat frukost. Ska iväg och jobba idag med så det blir en lugn dag innan dess. Sen har man ju ingen aning om hur det kommer bli på jobbet.
Fredrik har tjatat om negerbollar i ett par dagar nu så frågan är om man kanske ska baka lite. Haha! Det är ju sjukt gott med hemmagjorda så..

Fast jag ska ta ett krafttag med dammtrasan tror jag. Hyllorna ser inte vackra ut när solen lyser in genom fönstren. Ja, ni läste rätt, Solen! Härligt med sol i detta vinterland. Men seriöst alltså, jag undrar verkligen när den sista snön kommer försvinna. Första veckan i juli eller nåt känns det som... Helt galet vad mycket snö det är. Utanför köksfönstret är det nästan ända upp till fönsterkarmen. Hoppas det inte blir sjögång i källaren när det börjar töa....
Aja, nu är det dammtrasan som gäller!
Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0