Vilken jul!

Ja, det sprutar inte ut inlägg här har jag märkt. Man ska ju ha nåt att skriva om också. Hehe!
Både innan och efter julafton har det bara varit jobb så det är inte så intressant.

Julafton var iallafall mysig. Jag och Fredrik gick upp sju på morgonen och gjorde oss ordning för att åka till hans mormor på julfrukost. Gissa om jag var trött när jag kommit hem halv ett på natten. Haha! Vi åt frukost hos hans mormor iallafall och träffade delar av släkten.
Sen åkte vi vidare hem till svärmor och åt jullunch och mängder av julgodis! Så blev det julklappsutdelning. Jag måste ha varit jättesnäll för jag fick massa roliga saker!

Set från BodyShop med Sweet Lemon, tvål, bodyscrub, bodybutter och duschgel.
En bok om huskurer (hemmagjort bli-frisk-pyssel).
Presentkort på 1000 kr.
Strumpor.
En bok med cupcakes-recept och tips på dekorationer.
En jätterolig rosa pälsmössa. <3 Den är ascool! Jansa älskade den!
Ett halsband med döskalle och hjärta.
En döskalleljusstake med ljus. (Fredrik och jag fick tillsammans.)

Tack så hemskt mycket för allt! <3

Efter det åkte jag och Fredrik en kortis till Kenneth och kikade på Kalle Anka, åt clementiner och snackade lite.
Sen bar det av hemåt mot Stavsjö igen.
Då gick vi in till min mamma och åt julmat igen. Sen kollade vi på Karl-Bertil Jonsson, det är en klassiker. Haha! Även här blev det gottis och frukt, men inga paket. Däremot fick vi varsitt kuvert med 1000 kr var i och det var otippat eftersom det inte skulle delas ut några julklappar där. Så tackar så hjärtligt för det! Brorsanfick sitt efterlängtade paket med en liter jägermeister i också så han var nöjd. Haha!

På kvällskvisten gick jag och Fredrik in till oss och då fortsatte paketöppningen.
Jag fick en Pretty Maids-topp (bra band!), jättesnygga underkläder, en superhärlig leopardmönstrad morgonrock och så kommer det snart hem en skiva till mig också. Wiiee, den längtar jag efter!
Till Fredrik gav jag en bok och en deo som är i samma serie som hans favvoparfym. Även han har en sen klapp som kommer i januari sen. En till bok, men den beställningen kom inte fram som den skulle så det var ju typiskt. Men men, den som väntar på nåt gott...

Resten av julen har det varit jobb jobb jobb. Idag har jag varit ledig och då tog vi en tur/retur-bilresa till Stockholm eftersom Fredrik ville shoppa. Själv inhandlade jag endast en laptopbräda. Spännande va? Hahaha! Får bli en sväng på stan på torsdag eller nåt kanske. Vi får se. Hehe! Är ett par saker jag skulle behöva kolla efter.

Nu, resten av kvällen blir det bara tokslöa på soffan. Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0