Gå ut? Nej tack!

Jisses vad det snöar idag! Inte verkar det vilja sluta heller. Stackars Jansa som gick med snöslungan igår, det syns inte nu kan jag lova. Nej, idag håller jag mig inomhus. Har ju vilodag från gymmet också och ska inte jobba så det är helt ok idag. Håller på i tvättstugan, ska diska lite och bara pyssla omkring lite. Kanske ge mina naglar en dunderkur. De behöver nog det, så som de spricker och skivar sig hela tiden. Har ju ett så fint nytt nagellack också, som jag beställde från eleven.se Thunderbird, från China Glaze. Riktigt härlig röd färg. Dessutom fick jag ju tag på ett vitt graffittilack häromdagen så man kanske skulle leka lite.
Fredrik ska ju mullra iväg till Stockholm sen i snöyran så jag blir ensam några timmar.

Nu ska jag iallafall ta hand om tvätten och sen disken.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0