Deppig

Fortfarande finns inte mina pengar och jag vet ännu inte vart de försvunnit. har funderat, tänkt och gått igenom och kan verkligen inte komma på vad jag skulle kunna ha köpt för att de ska försvinna. De står fortfarande som skyddat belopp så banken kan heller inte se vad det är. Det är så fruktansvärt irriterande!
Inte vågar jag sätta över mer pengar på kontot heller ifall det skulle försvinna mer pengar. Jag går bara och väntar på att få se på kontoutdraget vad det är.
En normal butik, både på nätet och fysiskt, tar ju inte tre dagar eller fler på sig att dra ett belopp som man handlat för, så varför tar det sån tid? Är det nåt lureri på gång eller vad händer?
Det är ju lite svårt att låta bli att fundera på också eftersom jag inte kan handla, inte kan tanka eller nånting. Det går ju ut över humöret av att inte veta vad som hänt.

Trött är jag också, sover som en stock men känner mig ändå inte utvilad. Man ligger väl säkert och oroas sig omedvetet också... *suck*

Snart blir det jobb..

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0