2 days of hell

Hej.
Idag är det bra. Det var det inte i måndags och framförallt inte igår.
I måndags var det inget som fungerade på jobbet. Ena kassan var trasig. Den andra tog knappt emot kort. Allt var offline hela passet så det tog hundra år att få igenom ett kort. Electronkort funkade inte alls, de fick vi dra i lilla maskinen, men sen slutade den funka också. Då är man lite nervös att folk ska tanka fullt och bara ha ett sånt kort... Vi kunde inte sälja mobilpåfyllningar, vi kunde inte avsluta kassan när vi skulle gå hem. Vi fick göra the old-fashion style... När vi larmade och gick ut så kom jag på att jag glömt handväskan så det var bara att pipa in och larma av fort som attan, kuta och hämta den och så larma på igen. SEN fick jag äntligen dra hem! På mindre gott humör dock, men tänkte att imorgon är en annan dag. Jodå, det var det ju...en ännu sämre dag. Det var jättekul att Fredrik äntligen fick göra sin cover up på underarmen.
Det som inte var så kul var att bilrutan sprack som fan när vi var uppe i Stockholm och körde, så nu är över halva rutan en stor spricka i. Jag fick reda på att make up-utbildningen bara hade tre platser kvar så blev stressad över det. Det värsta av allt var det som hände först.
Hemma i godan ro och bara skulle kolla kontot, fick en isklump i magen när jag såg att 1649 kr dragits och jag vet inte varifrån. Jag har inte handlat nåt och inte tagit ut några pengar, banken kunde inte se vad det var heller och jag har inte en blekaste aning om vad som hänt! Sjukt läskigt och irriterande! Så nu äger jag 38 kr till lönen ungefär. Känns inte sådär jättebra.
Förhoppningsvis får jag tillbaka pengarna som försvunnit, men det vet man ju aldrig. Vet fortfarande inte vad det beror på..

Idag har iallafall varit bra. Milla och jag har tränat Easyline ihop, sen åkte vi hem till mig och gjorde mat och fikade och pratade och kollade på gamla foton från gymnasietiden. Hahaha säger jag bara. Riktigt kul! Jag hoppas det blir fler träningspass ihop för det var superkul!
Fick hem lite köpta julklappar idag också och lite småplock till mig själv. Kul kul! Annars har kvällen varit lugn. Jag har lite ont i huvudet men det hoppas jag snart går över. Ska ta en Ipren och kanske se på Beck, Levande begravd ifall Fredrik vill. Annars kanske jag kollar på I know what you did last summer. Haha, gammal klassiker, men det är hundra år sedan jag sg den så det skulle vara kul. Hehe!

Imorgon ska jag träna Easyline och vattengympa och sen blir det hem och jobba. Har fyra härliga arbetsdagar framför mig. Vi får se hur det går.

Tjingtjong!

I brist på  en annan bild. :)


Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Lille gumman :( Nu förstår jag va du menade med ditt mess. Usch vilka hemska dagar. Riktigt läskigt det där med pengarna. Arg blir man ju oxå. Det ska ju inte bara kunna försvinna sådär. Jag hoppas verkligen att du får tillbaka dom och så hoppas jag att du blir skonad ifrån alla andra tråkigheter som du stött på dessa dagar. Andra tråkigheter får gärna oxå hålla sig borta. Ska bli mysigt att ses nästa vecka! Miss miss!

Ha en bra dag!

KRAM o PUSS

2010-12-09 @ 09:17:31
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0