Vintage Vixen

Uuuääähh, vad mycket getingar det är nu, jag döööör! Gillar inte de små åbäkena alls. Usch! De kommer och anfaller en när man står på jobbet och ska gärna krypa in i kläderna och äckla sig. Usch, nej, igår var en pärs.

Men idag blev jag glad för idag kom Jitterbug med posten. Mitt tolfte och sista lack ur China Glaze Vintage Vixen-kollektionen. Wiiee! Så nu har jag dem alla och de är så himla snygga! 


Här är alla UTOM Jitterbug för fotot är från igår.
Från vänster till höger:
Goin' my way?
Emerald Fitzgerald
First Class Ticket
Midnight Mission
Riveter Rouge
Classic Camel
Swing Baby
Bogie
Hey Doll
Ingrid
Foxy

Jitterbug är gråsilverskimrigt och jättesnyggt!

Igår målade jag naglarna med det första jag testat, Midnight Mission. Så snyggt!
 Inne med blixt.
 Ute utan blixt.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0