Shopping


Nubar nagellack.


Mitt vackra kakfat! <3


Morgonrock i tunnt blankt tyg. Äntligen hittade jag en sån också. Wiie!


Stor leopardscarf. Den är redan älskad!


Tunn tunn stickad tröja.


Mineralrouge från Make up Store.


Nagellack, det ena är bara baslack.


Necessär tre-i-ett från Make up Store.


Tights och långt linne från Gina Tricot. På rean, 49 kr stycket.


Armband, leopardscarf och hårband.


Tunika från KappAhl.


Collegejacka/tröja från Gina Tricot.


Mössa från nelly.com



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!



Såg din jättefina leopard mönstrade sjal från H&M, har letat efter just den med det stora mönstret, du har inte tröttnat på den och skulle vilja sälja den till mig? :)



Fin och underhållande blogg dessutom!

Kram

2010-10-27 @ 12:11:10
URL: http://itgirlen.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0