Sängdags

Hej hopp.

Snart hopp i sängen som gäller. Är jättetrött redan nu. Har ont i halsen också. Attans, det hjälpte inte med en kopp te. Får dricka mitt aloe vera-te så kanske man blir frisk.
Imorgon, om jag orkar så ska jag åka in till Rusta och köpa en lampa som jag har spanat på ett tag. Jag hoppas den finns kvar, annars finns det liknande på andra ställen.
Så ska jag kolla om det finns några jordgubbar att köpa nånstans. Verkar som att de börjar ta slut. Buhuuu! Men då blir det blåbärssäsong istället.
Ska till Milla på torsdag och förhoppningsvis så ska vi komma hem med lite av skogens blåa guld. Heheh! Inte mycket som slår nybakad blåbärspaj med vaniljsås. Mums!

Men nu är det strax sängdags. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag har en stor hink så det blir många blåbärspajer :-)



Kram kram

2010-08-11 @ 09:43:12
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0