Mardrömmar

Morrn morrn!

Vaknade sjukt sent idag, men var väldigt trött också så kanske inte konstigt. Andra natten i rad nu som jag drömmr mardröm. Inte sån mardröm att man vaknar skrikande och är livrädd utan mardröm om det vore sant.
Igår natt höll morsan på att bli uppäten av en krokodil och inatt var min pojkvän otrogen och hade stämt träff med denna tjej (slyna) igen! Gaaah!
Men eftersom han berättade vad han gjort så följde jag med när de skulle träffas, utan att hon visste det, men hon blev allt varse... Hehe! Jag klippte av hennes långa bruna lockar och satte saxen i hennes Louboutins, så fick hon några väl valda ord västa i sitt öra... Hade det varit på riktigt så hade denna bitch inte gett sig på upptagna pojkar igen, det lovar jag det! Sen när jag vaknade så kändes det inte så farligt längre.
Don't fucking play with me!

Men jag hatar verkligen att drömma såna här saker. Tycker det är sjukt jobbigt, så nu förtjänar jag en present eller åtminstone en bamsekram från min käraste.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0