Dåligt på mig.

Jag har bloggat väldigt dåligt, I know. Har inte haft ork eller lust. Jobbat och hållt på.
Nu sitter jag och äter frukost, eller är typ klar. Väntar på Maria och Reneé som ska komma och plocka upp mig så ska vi på marknaden i stan. Ska bli kul!

i torsdags var jag upp en snabbis i Södertälje innan jobbet och lyssnade när Blakk spelade. Det är bandet som Fredrik spelar trummor i. De va verkligen skitduktiga! Kul som bara den! Jätteglad att jag åkte upp och lyssnade på dem även om det blev stressigt. Tyvärr blev det inga bilder eftersom jag fick filma, men det kommer fler tillfällen.

Nu ska jag sminka ordning mig lite och ta tag i dagen. Sen är det jobba igen...återigen så är jag så less på det av vissa skäl... Vi tar det en annan gång.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0