Brödbak

Godmorgon!
Har varit uppe sen halv åtta. Fredrik hotade mig med vattenpistolen så det var bäst att gå upp. Hehe! Att jag sagt att han skulle väcka mig och sen ångat mig är en annan sak.
Ledig idag och ska baka bröd och plocka rabarber. Vet inte om jag ska baka nåt av dem eller om jag ska hacka dem och frysa in. Får se vad det blir.
Hade en himla bra dag på stan igår. Var och skulle kolla efter tre grejer: Ny necessär, tunn morgonrock och ett kakfat. Hittar alla tre, så jag är toknöjd. Ska visa sen.

Nu ska jag ägna mig åt frukosten.

Plick.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hehe. Ja, det är huset. Vi skriver kontrakt idag. Hjälp, vad har jag gett mig in på? Nävars, är väldans glad, men samtidigt livrädd :-)



Blev brödet bra?



Vi måste ses snart! Börjar göra ont i Saratarmen. :-)



Kram kram

2010-08-04 @ 07:05:07
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0