Stor och stark!

Hej hopp!
Vilket fantastiskt väder det blev idag! Tycker ni inte? Har varit riktigt skönt!
Vi har varit inne och tränat så vi blir stora och starka nån gång och sen åkte vi direkt hem. Jag är helt slut. Men snart är det dags för middag. Hungrig som bara den så det kommer passa bra med lite mat i kistan.
Imorgon är det ju soppdag igen. Så himla tråkigt, men förhoppningsvis hjälper det något. Vi får se. Lindsey frågade om lunch imorrn så det var ju himla typiskt. Kanske nästa vecka, vi får se.

Imorgon ska jag åka till stan och klippa mig. Risbusken uppe på huvudet behöver det. Topparna börjar bli lagom spröda... Sen får mamma färga håret på mig nån dag också.

Nu ska jag fundera på vilken färg på nagellack jag ska ha... mörklila, blågrå eller turkosgröngrön? Får göra oledoledoff annars.

Tjing.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0