Städning

Har hållt på och grejat lite i köket. Vi bytte bland annat porslin så nu har vi svarta tallrikar och sånt istället för min Thompson-serie. Svart är coolast! Haha! Fredrik skulle bära ner kartongen i källaren för jag vet inte om jag orkar den. Men jag har iallafall plocka ur allt ur skafferiet, slängt gammalt och torkat av och sen plockat in allt igen. Borde göra samma sak med kylen, men det får bli en annan dag.

Ska göra mat om en stund. Låtsas att det är lördag eller nåt. Det blir fläskfilé och potatisgratäng och sallad. Gött! Kanske nån efterrätt också, får se. Har ju hela frysen full med glass. Men hade det varit bättre väder ute så hade det känts så mycket roligare att äta glass. Men inomhus funkar det mesta. Det blir iallafall att kolla på hockeyn sen.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0