Slänga slänga

Hellu!

Blev väckt av min farfar 8.42. Tack för den. Gick upp nästan direkt. Ingen idé att försöka somna om. Fastnade i soffan med datorn i knät och här sitter jag fortfarande. Haha! Ska kolla om det är ledigt i tvättstugan idag  och sen ska jag hämta lite paket. Förhoppningsvis behöver jag inte åka till stan och hämta. Det känns för jobbigt. Ska iallafall ta mig till sopcontainrarna och slänga massa papper och metall. Det har jag väntat för länge med.

Nu börjar jag bli hungrig så det är väl dags att ta tag i morgonsysslorna.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack själv, vännen! Det var en mycket trevlig dag. Vi får absolut ta och skärpa oss och ses lite mera!



Kram kram

2010-04-09 @ 10:53:49
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0