Payback time!

Woohoo! Jag fick mitt skattebesked idag och blev så glad! Får tillbaka 15000:- så det kändes kanonbra! Äntligen fick jag veta. Haha!
Mer bra saker idag var att Milla var här och vi gick en promenad och pratade en massa. Alltid lika kul! Får försöka göra det oftare när tillfällen ges. :) Synd det blev lite stressigt på slutet, men det är ju som vanligt mitt minne som sviker. Haha!
Att kladdkakan inte blev så god som jag hade hoppats var ett minus, men den gick ner ändå. Att jag jobbat och har skitont i fötterna är ett annat minus, men pluset att jag är ledig i tre dagar nu väger upp det något. Hehe!

Imorgon, eller idag eftersom klockan är efter tolv så fyller min lillebror och min söta vän Anna år! Grattis till er! Jag sjunger inte för jag vet att ni skulle bli mer ledsna än glada då. *blink*
Era presenter ligger här hemma. *hoho*

Nu ska jag sova. Ögonen går i kors så det är dags.
Sov gott!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0