Påskfjädrar i röven!

Ja, det är vad jag har! Man skulle väl se ut som en kyckling idag? Ska sminka mig som en påskkärring när jag går till jobbet. Komma dit på en kvast. Obs! Allt ovan är på skoj!

Vilken strålande dag att vakna till! Solen skiner och jag känner mig på bra humör. Skönt att vakna och hoppa in i en dusch och så har man ätit en god frukost. Kan inte bli bättre! Eller jo, jag hade kunnat få vara ledig då, men det är ju en annan femma. Dagen har iallafall startat fint.
Solen får mig att vilja äta glass ute på en bänk, men det får bli en annan dag. Idag blir det fruktsallad på ananas, banan, kiwi, passionfrukt och jordgubbar istället.

När jag är ledig sen så ska jag ordna lite bland jackorna. Hänga undan de tjocka jackorna man haft i vinter och fram med jeansjackan och lite andra vårjackor. Mycket mysigare! Och ballerinaskor, sandaler och converse! Fast sistnämnda är ju redan framtagna. Hihi!
Och nu när det är ljus och fint ute så ska vi försöka få lite mera ordning här i hemmet också. Känns fortfarande rörigt på sina ställen, men det är ju för att det är viss brist på förvaring. hehe! Men det löser sig.

Ha nu en glad påsk och käka godis som fan innan det blir sockerskatt. ;)


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0