Oj vilken dag!

Tjoflöjt!

Jisses, idag har jag varit förvirrad och confused. Rörigt på jobbet, rörigt i huvudet, rörigt hemma. Ja, överallt helt enkelt. Imorgon lär det väl bli ännu värre, för Fredrik är ju expert på att skaffa sig grejer som vi har NOLL nytta av... En sänggavel för en 120-säng till exempel...eller cyklar som han hade när han var liten... Aaa, what can I say? Leave me out of it! Haha! Vi har det ju inte trångt ändå så...

Imorgon är det till att fortsätta jobba. Idag gick riktigt bra trots allt. Mycket personal, trevliga kunder, och säkerligen hela byns ungdomar. Haha! *Hej Joel* Det mesta flöt på riktigt bra. Skönt när det är så. Däremot har jag haft ont i fötterna eftersom jag haft mina nya skor på mig. Har känt mig som en bred- och plattfotad anka där jag stövlat fram. *klamp klamp* Men man vänjer sig väl...

Just nu är jag sugen på att vräka i mig nappar och winegum och choklad. Godissugen deluxe? Yes! Men förnuftig som jag är så är det väl lika bra att borsta tänderna och krypa till kojs.

Nån som vill ge mig lite fossingmassage?
...Näe...förstod väl det...Assholes! *blink*

Som sagt, jag är lite kånnfjusd idag.
Godnatt!


Bild lånad från http://www.istockphoto.com/
Hittad via Google.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0