Lååååååånga shoppinglistan

Eftersom jag varit så slö med att lägga in bilder så har jag inte visat vad jag har handlat på skitalänge, så det tänkte jag göra nu. Observera, det är inte vid ett och samma tillfälle. Haha!


De nya eydusten från Make Up Store, vet ej exakt vilken som är vilken men de heter Victory, Sight, Blurry, Perfect, Fame, och så kommer jag inte ihåg två.

 Rouge från MUS, som heter Frozen Daiquiri. Det är sååå snyggt!

 
Läppstiftar från gissa vart. De heter Crisp och Happy.

 Ansiktsmasker från MUS, Bodylotion Papaya, ögonkräm Aloe Vera och parfymprov från BodyShop.

 Döskallering och armband från Glitter.

 Skuggor från MUS, Under the Sun och Stray. Den svarta är en Hightech lighter och heter Space tror jag.

 Läppstift Trip och läppglans Mock från MUS.

 Mineralkit från MUS. Fyra mineralpuder, en foundationborste och en kabukiborste.

 En riktig tuperingskam och en scarf, som man fick från MUS.

Sen har jag handlat en kjol på Newyorker också och lite småskit på tradera, men det är mest ögonskuggor iallafall. Haha! Så handlade jag en ring med en stor blomma på när jag var på stan med Anna och ett par örhängen i form av handbojor. Såna har Anna med så det är våra "kompisörhängen". *blink*

Tror det var "allt". Hehe!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0