Jordgubbar!

Hej hå.
Ack så trött jag är! Ska strax ställa mig och ordna med tacos. Är så himla hungrig. Har varit en lång dag idag, först hos farfar, sen till banken och ordna med fonderna. Nu har farfar fått sin vilja igenom gentemot mig och min bror. Sen åkte Fredrik och jag till MediaMarkt och kollade skivor och sen blev det Maxi. Handlade hem lite grejer till tacos och så hittade jag till min stora lycka jordgubbar. Färska. :D Fast från Spanien eller vad det var, men ändå bättre än inga. Köpte en glasburk med så jag kan koka min sylt nån gång. Haha!

När vi kom hem så tog jag en promenad, störde Anna och Tim i deras middagssömn när jag hämtade lite papper, och sen gick jag vidare. Blev riktigt trött av promenaden så det var skönt att komma hem och sätta sig lite. Kommer bli en slapp och skön kväll. Det gillar jag.

Nu blir det tacotajm, sen ska jag se om jag orkar/hinner lägga upp bilderna på de superdupergoda mintchokladcupcakesen jag bakade för en vecka sen. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Bakfia

Lavendeln kommer från en liten butik i göteborg men borde finnas i välsorterade matbutiker eller hälsokost affärer!

2010-04-16 @ 19:32:44
URL: http://bakfia.blogg.se/
Postat av: bella

Sv: Tack för inlägget på min blogg! Är du intresserad av helgkursen i stockholm så maila vår rekor [email protected]

Hon har alla svar du behöver:)

kram bella

2010-04-16 @ 20:23:40
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0