Inte idag heller

Halloj!

Åh, blir så besviken på  posten. Nej, de jobbar inte dåligt, det är inte det. Men jag vill ha mitt skattebesked! Vet att jag tjatar, men är man nyfiken så är man. Det är inte lika kul att tjuvkika på nätet. Roligare att bläddra i papper.

Blir en trist dag idag tror jag. Måste diska och sen ska jag börja jobba klockan tre. Händer inte mycket spännande med andra ord. Dessutom är det rätt kallt ute så det är inte heller roligt.
Men imorgon kommer Milla. DET ska bli kul!
Ska komma ihåg att köpa med mig ägg hem så jag kan baka en specialare. Hihi! Nu får jag väl dra igång med disken då.

Kommentarer
Postat av: Milla

En specialare? Det lät intressant. :-) Kanske blir en välbehövlig promenad då! Hihi.



Väntar också på deklarationspapper, men de vill ej dyka upp. Har dock tjuvkikat på nätet och det var inte mycket att vänta på... Sparka på de som redan ligger ner lixom...



Ses imorrn, girlie!

Kram

2010-04-07 @ 14:47:06
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0