Gå och dö vafan!

Alltså, jag blir på så dåligt humör när det snöar igen! Jäkla attans skit! Helt kritvitt är det ute och snön vräker ner. Inte kan man tro att det är maj om en vecka. Kommer det ens bli sommar. Nu är jag superneggo. Usch! Bara att dra för persiennerna och gå och lägga sig.
Nej då, det är väl lika bara att fungera som vanligt. Försök göra nånting åt det liksom.. Det som är jobbigt är ju att man numera har sommardäck på och hur kul är det att ge sig ut i denna skiten nu? Inte alls. Hoppas verkligen det blir bättre till imorgon när jag ska träffa mina kära vänner Elin och Lindsey!
Skulle ha tränat idag, men ha ju inte lust att ge mig in till stan. Räcker att jag ska till Krokek sen.

Så idag blir väl en lugn dag hemma bara. Ska väl kanske baka lite bröd. Passa på liksom.
Men nu ska jag ut till brevlådan. 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0