Flyttlasset är draget

Hej där!

Nu är flyttlasset borta. Vaknade vid nio och vid tio så var Fredriks föräldrar här med en lastbil full med grejer. Nu är vi ägare till nya trädgårdsmöbler, en gasolgrill och en väderkvarn... ja, en liten som det bara blåser på. Lite pynt på verandan. Det ska bli roligt när man börjar plocka med verandan på riktigt och få ordning där sen, men det får bli lite varmare ute först.

Vi mumsade upp kladdkakan som jag bakade häromdagen. En nästan-nyttig kladdkaka med kesella istället för smör och bara en och en halv deciliter socker. Dessutom smaksatt med frisk lime som gör att den inte alls blir mäktig. Supergod! Till det åt vi färska jordgubbar. Mmmm, så gott!  



N är det snart dags att jobba så är väl bara att göra sig iordning lite. Blir en lång dag idag och jag är reda trött. Men ett gäng kaffe eller Redbull så kanske man kommer igång. Vi får väl se.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Milla

Flyttlass? Har jag missat ngt?



Ska vi boka in ngn dag att fika nästa vecka?? Jag kan alla dagar. :-)



Kram

2010-04-03 @ 18:45:55
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0