The outlet trip!

Hej o hå!

Här sitter jag och är supertrött och lite halvtjurig. Gick  upp åtta i morse för att åka till Vingåkers Factory Outlet, men väl där så upptäckte man vilken besvikelse det var! Usch, det fanns verkligen ingenting som jag fastnade för och inte var det särskilt billigt heller. Inte ens på Scorett Outlet fanns det nåt kul. Dåligt skyltat på ditvägen var det också.
Nej nu förstår jag varför jag så sällan är på outlets. Det finns inget kul.
Enda positiva med den resan var att nu vet jag att jag aldrig mer behöver åka dit. Helt onödigt att gå upp så tidigt med andra ord, eftersom jag också ska jobba om en och en halv timme och bara vill somna som en gris.

Imorgon blir det nog desto roligare får jag hoppas!
Bye!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0