Tacos!

Idag åkte Fredrik och jag in till stan en sväng och kollade runt. Letade efter en skapligt snygg fleecetröja som jag kan ha när jag är ute och traskar/springer. Fanns ett gäng skapliga på New Yorker så ska ta mig tillbaka dit nån dag, för jag köpte ingen idag.
Sen åkte vi och handlade litegrann på Maxi och sen for vi vidare till Tropikariet och kikade på alla ormar och apor och hajar. Haha! Det är kul där och jag är himla sugen på att åka Safariparken med nån dag. Får se om det  hinns med innan det stänger för i år.

När vi kom hem sen så gjorde vi tacos! Alltså, det var så sjukt himla gott! Jag kommer nog aldrig kunna bli vegetarian. Visst, jag kan definitivt klara mig utan kött och sådär, men jag skulle sakna det för jag tycker om det så mycket. Men som nu då, så har jag ju inte så mycket köttfärs i tacos, utan mest en massa grönsaker så tänkte att det är ju en helt ok grej att börja med och magen har inte kört ihop sig ännu iallafall. Hehe! Känner att jag kommer definitivt ha bättre matvanor från och med nu.

Nu ska jag inte sitta här och hänga utan hänga mig i soffan istället. Haha! Det där vart nog lite fel. Hahah! Aja, men är du smart fattar du hur jag menar. *blink*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött med tacos! =)

Vill också till troppan....

hinner väl inte de iår...stänger nätrsomhelst va???



Jobbar du imorrn?? Måste öva hååååååår..



pusss

2009-09-13 @ 21:43:45
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar Kul att du är med och tävlar och lycka till nu! kram

2009-09-14 @ 02:00:40
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Hilea

hej, allt bra?

2009-09-14 @ 06:36:50
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0