Skönheten och Odjuret!

Godmorgon!

Rubriken handlar om min frukost. Det är vad jag döpte den till! Se själva:



 

 Detta är alltså den fruktade linfröshoten och en smarrig smoothie med massa jordgubbar, sojayoghurt, jordgubb- och apelsinjuice och mynta!
Nu är jag mätt och belåten, men det är redan dags att börja planera för nästa mål mat. Igår hade jag ju tappat lusten lite sådär och chokladsuget var nåt fruktansvärt påträngande, men la mig i sängen och läste och tittade på alla recept i Detoxboken och då blev det bättre. Sen sov jag gott.

Kom också på det att det är lite kul, för jag trodde typ att jag skulle leva på bara juicer och smoothies den här perioden, men detta är faktiskt den första smoothien jag gör! Konstigt det kan bli.

Till jobbet ska jag nog blanda till en smoothie i shaker och ta med mig och så göra nån matlåda med råris. Får se vad man ska ha till bara. Fetaost och paprika kanske. Ingen röra idag iallafall, jag måste lära mig att man inte ska ha "sås" till allt. Haha! Jag kan iofs göra en guacamole ju. Smart där! Hehe!

Ja, nu blir det att fixa mat igen. Hehe!

Ha en underbar lördag och njut av det vackra vädret som iallafall strålar här ute!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Milla

Den där såg god ut! Hur går det för dig? Varför gör du sådant där? Är det bantningskur eller bara för att rena kroppen? Sorry, jag är lite trögfattad. :-P



Kram kram

2009-09-05 @ 21:33:32
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Nette (Kardemumma Gumman)

Mums, shaken såg jätte god ut!

2009-09-06 @ 11:52:40
URL: http://kardemummagumman.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0