Nya telefonen

Idag har jag suttit och pillat och pillat och pillat med min nya mobil. Tog hundra år innan jag fattade vissa saker. Jag är sjukt oteknisk när det gäller just mobiler och datorer. Kan verkligen ingenting mer än just grunden. Så himla trist, men samtidigt är det inget intressant tycker jag så det är svårt att lära sig. Men nu har jag iallafall kommit igång och har lagt in låtar och sådär. Alltid nåt. Haha!



Annars har idag varit en ganska tråkig dag. Har kommit med lite förslag att göra, men sen har det inte blivit att man gjort nånting iallafall. Men får hoppas att imorgon blir skojigare. Vi får helt enkelt hitta på nånting. Kanske åka och ta en fika nånstans. Hihihihi!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0