Nåt har dött!

God morgon!

Vilken fruktansvärd smärta jag har i nacken idag! Aj aj aj... måste ha legat konstigt inatt. Jag kan knappt lyfta huvudet bakåt. Nacken är alldeles knölig av knutar och axlarna är stenhårda. Jag som sov så gott inatt. Konstigt.

Jag tror min mobil har börjat dö för gott! *neeeeeeeej* Det har varit endast nödsamtal på den sen igår kväll och hur många gånger jag än startar om den så har det inte hjälpt. Har lyckats få täckning i exakt två sekunder så att jag hann se att jag hade åtta nya röstmeddelanden! Sen dog den igen! Helt sjukt, fattar inte vad som har hänt! Kan ju garantera att alla är från farfar för att han vill kolla så jag har satt över pengar, vilket jag har, men det vet ju inte han. Helknepigt. Hinner ju inte in till stan idag eller imorgon heller så det blir först på torsdag. Men jag hoppas de bara har problem med täckningen så det kommer igång. Helt sjukt är det iallafall.

Ska klä mig på nu efter en välbehövlig dusch och gå in till mamma så jag kan ringa gubben därifrån.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0