Last Look At Eden

Halloj i stugan!

Sitter här idag och vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Har ätit frukost och allt man ska, så försöker komma på nåt kul. Är lite sugen på bio men det är jag ensam om. Sugen på en promenad men det är jag också ensam om. Funderat på Safariparken också, det vore lite kul för där har jag inte åkt på mååånga år! Får väl se om det blir nåt.

Är inne på min sista detoxdag idag och sitter och funderar på vad jag ska göra för mat imorgon. Haha! När man får äta allt igen så vet man inte vad man ska ta. Knepigt det där. Tänker ju definitivt inte sätta i mig en pizza det första jag gör. Usch vad dåligt jag skulle må, både fysiskt och psykiskt. Hehe! Däremot vet jag att Fredrik är sugen på det. Så kanske får han en pizza och jag kan få njuta av fisk! Det är jag sugen på. Fisk är ju inte onyttigt heller. Bra där!

Köpte förresten nya Europeskivan igår. Får se om den är nåt att ha...gubbarna går ju hellre i baggyjeans idag än i skinnbrallor. Sorgligt!

Nej, men om man skulle sätta lite fart och ta hand om den rätt så stora disken i köket då...lika bra att bli av med det.

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0