Inställt!

Godmorgon!

Här har man nu gått upp en timme för tidigt mot vad man behövt, men det var det ju ingen som visste så klandrar ingen. Ska åka med Anna till Sthlm för att hon ska sminka mig och det tåget går klockan sju. Bara det att när klockan är 6.20 så ringer hon mig och ber mig kolla på SJ, för hennes färdkompis har r ingt från Linköping och säger att tåget är inställt.
Sagt och gjort, kollar datan och ringer...det är inställt. WTF??! För min del spelar det ingen roll, jag kan sova en annan gång, men jag tänker på Anna och hennes kompis att det är typ ännu en gång som de missar hela sin teori pga f**king SJ! Jag skulle vara galen och ringa och klaga hej vilt, det kan jag lova!
Så nu kommer Anna om en halvtimme och hämtar mig istället.

Jag sitter och äter min morgonsmoothie och linfröshoten har jag redan fått i mig. Det blev en tidig frukost idag , så idag blir det nog några extra mål mat. Hehe!

Nu ska jag läsa lite morgontidningar.

På återseende.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0