Detta avskyr jag!

Fem saker jag verkligen avskyr utan inbördes ordning:

*Ljudet av snarkningar, riktiga timmerstockar alltså. *ryser* Jag blir skitarg när folk snarkar och jag inte kan sova! Det är ett så fruktansvärt irriterande ljud.

*Att hicka! Få saker kan göra mig så förbannad som att hicka. Jag har det så ofta och kan hålla på i över en halvtimme utan att det slutar.

*När folk säger att jag har fel, men jag vet att jag har rätt och de vägrar ge sig för att de tror att de har rätt, men det verkligen inte är så. Då har jag lust att hoppa jämfota av ilska!

*När folk pratar i mobilen när de ska betala i kassan och totalt ignorerar säljaren. Det är så sjukt jävla oartigt och respektlöst. Säljaren är där för DIN skull! Då kan du ju åtminstone hälsa!

*Folk som inte kan sköta sig i allmänna utrymmen, såsom tvättstuga och dylikt. Hur svårt kan det vara att ta hand om sin egen skit? Helvetesäckel som bara struntar i att hålla rent efter sig!

Bild från Google


Ja, sådär ja, lite aggressioner utspillda. Egentligen är jag inte arg, men höll på att bli när jag fick hicka förut och då kände jag för att skriva ner det. Det kommer komma en älsklig lista också, lovar. Hihi!

Kram kram!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0