Detoxfrukost!

Ja men god morgon!
Nu är jag igång med Detox Dag 1.
Än så länge har jag bara ätit frukost och den bestod av:

Fruktsallad på en banan, en kiwi, en fjärdedels honungsmelon och solrosfrön
Linfröshot
Färskpressad apelsinjuice på fyra apelsiner
Kung markatta-te med en skvätt sojamjölk och en tesked honung.



Jag blev bra mätt faktiskt. Har annars förmågan att bara känna ännu mer hunger efter att ha ätit frukt. Ingen aning om varför det blir så, frukt som ska vara så mättande. Nån som vet?
Men, linfröshoten.... *ryser* Det var nog bland det vidrigaste jag fått i magen! Klibbigt vatten med massa mjuka frön! Seriöst så kräktes jag nästan flera gånger och det gick definitivt inte att ta allt på en gång. Det slutade med att jag fick ta en klunk apelsinjuice i munnen och sen hälla ner fröna och svälja alltsammans. Just den shoten kommer bli en vånda på morgonen. Kanske vänjer man sig.

Nu har jag gjort ordning en liter citronvatten som jag ska dricka och efter det blir det en kanna till. På jobbet sen blir det nog vanligt vatten.
Nu ska jag söka lite recept.

Återkommer!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0