Detox slut

Godmorgon på er!

Åt just frukost, en nyttig en. Haha! Gjorde bovetegröt med skivad banan och kanel i, men nu hade jag riktig mjölk i. mycket godare! Sojamjölken är ändå slut. En kopp grönt te med mjölk i. Gottgott!
Givetvis lyckades jag bränna gröten, så jag ska försöka göra rent kastrullen med socker sen. *husmorsknep*

Känner mig himla duktig fortfarande och är stolt över mig själv som klarade detta. En sak som man har testat på och också faktiskt klarat! *klapp på huvudet*
Tycker inte perioden har varit särskilt jobbig faktiskt. Hade räknat med en hemsk huvudvärk, men det var mest nåt som låg och lurade i bakhuvudet. Däremot var jag seg i kroppen och mycket trött de första dagarna. Har även trillat ner tre kg i vikt dessa dagar och det får ju gärna hålla i sig. Hehe! Mera motion, mindre portioner och mindre godis!

Det här blir mitt sista detoxinlägg för denna gången. Kanske kommer jag testa på detta igen, jag får ju mina ryck. Haha! Då är det bara att köra. Men säger till alla som är nyfikna, testa! Det skadar er definitivt inte och även om ni inte står ut så är det bättre med en dag än ingen dag, men självklart ska man försöka fullfölja. Kan jag så kan definitivt du! Jag med världens sämsta disciplin. Haha!
Det är kul att det har smittat av sig på några fler iallafall.

Nu ska jag fixa till mig lite så ska Fredrik och jag åka in till stan och sen till Tropikariet. Så vi ses och hörs senare!

Lycka till Maria och Reneé!!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack för tipset med träning då får det bli att gå på löpbandet bara... :) Hur fan får du ner bovetegröten det var fan det äckligaste jag ätit tror jag :(.... Men nu har jag kokat storkor din soppa den kommer räcka till jul... sen håller jag på att rostar rotfrukter också... så vi har lite matlådor ska juh dela med Maria så hon kommer igång :) ska snart åka å lämna soppa till henne på jobbet :) Kram

2009-09-13 @ 12:09:05
Postat av: Leia

Okej, det är säkert gott. Har bara smakat det någon gång tror jag. :P



Gillar samma musik som du, fast även typ resten :D

2009-09-13 @ 16:52:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten (also in English)

SVAR;



Tack för din röst :D

Hoppas du får en jätte bra vecka!

2009-09-13 @ 17:56:13
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: madde

Tack så mycket :D ska testa den ikvälL!

2009-09-13 @ 18:41:22
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Leia

Det låter supergott verkligen. :D

2009-09-13 @ 18:54:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Glömde förbereda linfröshoten så en sån blir det imorrn o tanken varje morron :) finns inget som kan smaka äckligare än den gröten jag måste gjort nåt fel... Kram

2009-09-13 @ 19:27:14

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0