Detox Dag 7

Tänka sig att det nu har gått sju dagar redan! Jag som varje dag har tyckt att det gått så sakta, men nu är det inte långt kvar. Jag kör ju elva dagar så min sista dag är på lördag.
Egentligen ska man ju köra i 14 dagar, men jag känner att jag kör på det som jag har tänkt och planerat för istället, så elva dagar får det bli. Det är nog rätt bra det med.

Idag har varit lite halvsegt tycker jag. Men det är nog att det har blivit lite stressigt överlag. Fick börja tidigare på jobbet, mobilen slutade funka, nackspärr och sådär. Har faktiskt tillomed lite ont i huvudet nu, men det är nog för nackspärren tror jag. Hoppas verkligen det blir bättre till imorgon.

Dagens matsedel:

Frukost: Sojayoghurt med fruktsallad och linfrön i. Jag glömde ju blanda linfröshoten igår kväll!

Lunch: Råris med bön-morot- och vitkålsröran.

Mellanmål: Cashewnötter, en banan och tre plommon (plockade från Annas plommonträd)

Middag: Rödbetssoppa

Kvällsmat: En kopp grönt te med honung och en banan.

Har så många matlådor i kylen nu så det blir samma mat restan av veckan som jag har ätit de här dagarna redan, men det blir ju trots allt lite variation ändå. Har ju testat att göra lite olika saker.

Hihi! Jag lärde mig en ny sak genom att läsa på mjölkpaketen! Varje gång en ny månad börjar på en söndag så kommer månaden innehålla fredag den trettonde. Inte så himla svåruträknat egentligen, men vem  har tänkt på det liksom. Hehe!

Nu ska jag tvätta av mig mascaran och sen ska jag lägga mig och sova. Hoppas min nacke blir bättre till imorgon. Ska inte glömma att göra linfröshoten heller. Behöver bara ta fyra till nu. Hihi! Jag kör på krossade linfrön i smuttisar i fortsättningen istället tror jag.

Lycka till nu Nicole och Madde med pojkvänner inför er detox! :D

Ses imorgon!
Nattinatti!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0