Detox dag 6

Hej och hå där ute, vilka ni är!
Jag vet verkligen fortfarande inte vilka alla är som läser mig blogg. Lämna gärna en kommentar så jag får en aning iallafall. Hihi! Även om du inte är här så ofta.

Dagen har spenderats uppe i Stockholm med Anna och sen hemma hos henne. Det har varit så kul men jag har varit galet trött! Efter bara tre timmars sömn inatt så är det kanske inte så konstigt.
Men fast jag varit borta hela dagen så har det gått bra med alla mat och så. Det enda som slarvats lite med är vatten, men det är ändå ca en och en halv nu, så det får duga.

Dagens mat är detta:

Frukost: Linfröshot och ett glas jordgubb/apelsinjuice. Lite tanigt, men trodde ju jag hade bråttom till tåget.

Mellis: Jordgubb/mynta-smoothie på sojamjölk.

Lunch: 2 nektariner, 1 äpple.

Middag: Rött råris, kidneybönor och morötter och vitkål o tomatsås.

Kvällsmat: Rödbetssoppan.

Kvällssnacks: Det har jag inte ätit ännu utan det blir till filem. Varm choklad på samma sätt som igår och torkade äppelringar och cashews.

Är ju hemma ikväll och märker att konstigt nog så sätter sötsuget in mer hemma, men det är väl för att man är van att gå och tugga hemma, när man ser film och sådär.

Men nu är det filmtajm!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej fina du!



Ville bara flika in och berätta hur duktig du är... Ge aldrig upp! Fuska inte... Du fixar detta hur bra som helst. Dina "matsedlar" har sett toppen ut... Aja baja med sömnen dock! Viktigt att sova mycket och ordentligt vilket får igång reningen i dubbel effekt...



Jag vill gärna höra lite resultat på de gångna dagarna...



Sover du bättre?? Märker du någon skillnad på huden? Tappat något/några kilon? Tell me :-)



KÖR HÅRT! Du kommer aldrig ångra detta...



Kramar Nicole

2009-09-07 @ 22:05:00
URL: http://nicnors.blogg.se/
Postat av: Nicole

Okej, härligt! Alla dom goda resultaten kommer ju längre tiden går. Så om du känner dig pigg och vid gott mod nu är det inget att jämföra med hur du kommer känna sen!



Jag har faktiskt ett eget recept som jag skall laga imorgon kväll. Det är med kokosmjölk, broccoli, honung, ingefära och naturella cashewnötter! Till detta blir det glasnudlar. Glasnudlar är för den delen gjorda på mungbönor :-) HELT OK!



Nu önskar jag dig lycka till med denna dag!! En hel vecka nu!! DU är unik och helt fantastisk!



Förresten... så har du och fredrik en inbjudan hemma hos Renée till min födelsedag. Jag ville inte skicka runt till så många olika adresser så era namn står också på den inbjudan!! Just so you know!



Kramis!

2009-09-08 @ 08:01:09
URL: http://nicnors.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0