Detox dag 4

Usch vad jag mår illa! Idag har inte varit nån rolig dag. Det gick bra i början, men började må illa på jobbet och sen har jag gjort det till och från hela kvällen. Skitjobbigt. Kunde knappt äta och jag är så gruvligt trött på grönsaker! Jag vill aldrig mer ha en grönsak! Så känns det nu iallafall, det är inget kul alls.

Jag är sugen på korv med bröd, ostmackor, choklad, bacon och makaroner och mjölk och allt som jag för tillfället inte ska äta. Jag har bara lust att ge upp och sätta i mig ett gäng rostade mackor med ost på. Mmm vad gott det vore!
Men dagens matintag innehåller bara en massa nyttigheter...

Frukost: Smoothie på jordgubbar, apelsin/jordgubbsjuice, sojayoghurt, psylliumfrön och mynta, linfrönshot.

Lunch: Smoothie på blåbär, ingefära och cantaloupemelon

Mellanmål: Cashewnötter

Middag: Rött råris, tomatsås med morötter, vitkål, kidneybönor, vitlök och basilika.

Kvällsmål: Ett plommon och en banan.

Det är fan rätt coolt att jag lyckats hålla mig ståndaktig dessa dagar iallafall. Jag menar, jag skulle ju kunna äta hur mycket choklad som helst, men ni skulle inget veta om jag inte berättade och så skulle ni tro att jag var så duktig ändå. Hehe!
Men samtidigt så skulle jag ju känna så mycket fail om jag fuskade medvetet men ändå låtsas fortsätta! Då är det ju bättre att bara säga: Nu skiter jag i det här, det var inte kul! för det är ju mera "äkta" isåfall.

Nu ska jag ta och lägga mig för jag är så trött och grinig och sugen på allt så det är lika bra att sova.

Så godnatt med er därute! En vacker dag kommer jag äta rostade mackor med ost, believe me!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad nyttigt.

Herregud :)

Starkt gjort!

2009-09-06 @ 14:04:12
URL: http://alexandraella.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0