Detox Dag 3

Då är dag tre avklarad utan huvudvärk. Det är iallafall positivt, men några andra positiva förändringar har jag inte känt av. Men det är väl lite tidigt för det kanske. Dagens matintag ser ut som följer:

Frukost: Sojayoghurt med fruktsallad, Linfröshot, Kung Markatta-te med honung och sojamjölk.

Lunch: Ugnsrostad potatis, blomkål och morötter i olivolja, örtsalt och svartpeppar. Fetaost och Ajvar Relish som tillbehör.

Middag: Resterna av grönsakerna från lunchen ihop med fetaoströra med persilja, vitlök och tomat.

Kvällsmys: Varma äpplen med kanel och honung.

Kvällssnacks: En näve naturella cashewnötter.

Har ju glömt att skriva att jag varje dag dricker en liter vatten med pressad citron i och ca en och en halv liter vanligt vatten.

Blir spännande att se hur man mår imorgon när man vaknar.

Har dessutom ett långt arbetspass som gör att jag kommer behöva äta tre gånger på jobbet. Undrar vad man ska hitta på allt. Lite svårt är det måste jag säga. Brukar planera när jag äter frukost, men jag kommer nog på nåt.

Sov gott med er allesammans!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0