Detox dag 10

Bara en endaste liten dag kvar nu, sen har jag klarat hela den uttänkta perioden! Mäkta stolt över mig själv! Med all rätt tycker jag! Idag är jag så lycklig för att jag fick tag på jordgubbar med. Wihoo! Har redan ätit en tallrik och det var galet gott som vanligt. Har sagt det förut men jag skulle kunna leva på jordgubbar.
Ska ta nånting att tugga på snart igen men vet inte riktigt vad. Är inte så sugen på nåt särskilt, men är hungrig. Får bli resten av nötterna. Hehe!

Dagens matsedel

Frukost:
Linfröshot, Bovetegröt med hallon och sojamjölk, Apelsinjuice.

Lunch: En stor banan

Middag: Linssoppa

Snacks: Jordgubbar med lime och honung, cashewnötter

Kvällsmål: Cashewnötter

Imorgon är sista dagen. Då ska jag slå på stort och göra brakmat här hemma. Hihi! Ska bli en härlig fruktsallad till frukost och fetaostsallad och sen Nicoles wok med glasnudlar och kokosmjölk. Det är vad jag tänker på nu iallafall, vi får väl se imorgon.

Tjing på er!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0