Detox dag 1

Jahaja då var den första detoxdagen slut! Det har gått bra tycker jag, men nu på kvällskvisten så har jag börjat få huvudvärk och är även lite illamående. Frös som en tok förut också och är himla trött. En del av det har nog iallafall med kosten att göra. Har varit liiite småhungrig mest hela dagen tycker jag, men det tror jag nog beror på avsaknaden av kött, att man inte blir mätt på samma sätt som av kött.
Och jag har varit sååå sugen på choklad! Det är en stor nackdel att jobba omgiven av godis och korv och läsk och sånt tror jag, men det är bara att bita ihop och vara stark. Jag ska klara det!

Dagens matintag ser ut såhär:

Frukost:
Linfröshot (vedervärdig ärligt talat)
Färskpressad apelsinjuice
Fruktsallad på kiwi, banan och honungsmelon och solrosfrön
Kung Markatta-te med en skvätt sojamjölk och honung

Lunch:
Linssoppa på röda linser, morot och lök

Mellanmål:
En näve naturella cashewnötter
En nektarin

Middag:
Linssoppa
En påse minimorötter
En kopp grönt te med honung

Kvällsmål:
Två bananer
Färskpressad apelsinjuice

Nu är jag så himla trött och jag räknar med en rejäl huvudvärk imorgon eftersom den redan har satt in här under kvällen. Hoppas det blir lugnt på jobbet bara!
Ska ta och blanda till en sån liten snuskig linfröshot till morgondagen. Får väl svälja ner den med sojayoghurt eller nåt. Usch! *ryser*

Men nu blir det definitivt att bädda ner sig.

Godnatt på er alla!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0