Dagens Makeup

Längesen jag la upp en makeup så gör det nu. Detta är dagens:

Underlaget är Eazy Cover Blue, Studio Foundation Ultra, Dual Foundation Helsinki, Rouge Metal Cherry från Make Up Store. Bronzingpuder från tidningen Solo.

Ögonmakeupen är Läppenna Road Trip, Eyedust Orange, Eyedust Lollipop, Eyedust Angel från Make Up Store. Eyeliner är en kajal som är så kort numer att märket inte finns kvar, mascaran är Treatment Mascara från Make Up Store och Diorshow Blackout från Dior. Fyllt i ögonbrynen med en brynpenna från Yves Rocher och innan det hade jag nån gele från Mist som håller brynen på plats och ska få dem att växa åt samma håll.

På läpparna har jag bara försvarets hudsalva eftersom jag har början till munsår just nu.




På naglarna har jag detta lack, som jag älskar! Kommer från Viva la Diva.



Apropå smink och sånt så måste jag låte mina ögonbryn växa ut så jag kan plocka dem jämnare! Hatar att plocka ögonbrynen eftersom det gör så jäkla ont, men nu är de ojämna och det är inget kul! Så de ska få se ut som buskar om de börjar växa nån gång. Hehe!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst kopiera du den, det har nämligen jag gjort ;).

Fin make up. Jag är värdelös på smink..=(

Det brukar bli 5 minuters sminkningar.

Får gå någor kurs eller något. Haha

2009-09-15 @ 20:23:43
URL: http://rivjarnets.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0