Chockad av mig själv...igen

Godmorgon!

Det är galet vad jag har sovit mycket på sista tiden! Chockade mig själv idag genom att vakna så sent som halv elva. Gillar inte att sova så länge, framförallt inte när jag börjar jobba tre, för fritiden blir så kort då. Haha! Men man orkar ju inte ställa klockan heller!

Sitter och hoppas här att jag ska vinna tävlingen i underbara Lindas blogg. Vinnarna ska dras idag. Det vore så sjuuuuuuuuuuuuuuuukt kul om jag hade turen att vinna! Jag har ju kikat på ägget och vet hur fantastiskt vackert det är! *vill ha vill ha vill ha vill ha*

Nu ska jag börja borsta tänderna och klä på mig och så käka frulle. En stor kopp te (eller två) eftersom jag fortfarande känner i halsen. Sen ska jag se om det går att tigga matlåda av mamma. Hehe! Maten hon hade gjort igår var så himla god!

I'll be back!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0