Blir det bättre idag?

God morgon!

Vaknade tjugo i tio idag. Vad jag sover! Jag har blivit riktigt trött och slö de senaste dagarna. Fattar inte varför, jag borde ju vara full av energi vid det här laget och studsa runt som en pingisboll, men icke.
Jag känner mig fortfarande lite som igår och det är rätt trist. Hela jag blir trist och på dåligt humör. Men det är väl bara att bita ihop...

Jag hoppas iallafall vi kommer iväg tidigt från jobbet ikväll för imorgon ska jag upp typ halv sex för att jag ska åka tåg med Anna till Sthlm och sitta modell. Fatta vad mat jag måste ha med mig! En hel kylväska känns det som. Haha. Jag kommer få sova max tre och en halv timme inatt. Känns sådär. Jag som hatar att vara trött och får inte dricka kaffe heller. Det blir säkert kanon! Hehe!

Nee, jag kommer nog fortsätta tjura idag tyvärr...

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0